reklama

Stroskotaná

Keď zničíš priateľstvo, zväčša je to už navždy.

Písmo: A- | A+

Ten druhý bude cítiť navždy odporovú silu otvoriť si srdce pre „priateľa", ktorý zradil jeho dôveru. Priateľstvo je tak cenné a krehké ľudské tajomstvo, že mi krváca srdce, keď zisťujem, že som oklamaná. Problém a tiež riešenie je presne tam, kde stroskotávam. Nepovažoval ma za.... Či dokonca existuje akési nevyrieknuté a netušené súznenie medzi dvomi ľuďmi, ktoré nemožno nazvať láskou, či priateľstvom, kamarátstvom, túžbou, či obdivom. Je zmesou všetkého a v spektre života by sa tento pocit nachádzal v takmer nepoužívanom priečinku pod názvom: „ Radi/y spolu trávia voľný čas"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jednoducho to tak nebolo. To je všetko, čo mi prišiel povedať.

Bože, ako ma sklamal.

Zahodil do koša moje srdce.

Stal sa z neho obyčajný odpad....

Eva Smininová

Eva Smininová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  keď myslím....tak rozne

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu