reklama

Rakoľuby nie je od ľúbiť rakov

Ležať večer v posteli pri spomienkach na plnohodnotne prežitý deň je to najlepšie, čo môže postihnúť človeka s nespavosťou. Byť vyčerpaný po náročnom dni môže byť trochu fádne, ako deň prežitý v práci, ale vedomie, že obsah dňa ste vyžmýkali do poslednej kvapky a od začiatku do konca ste sa pri tom iba usmievali, to prebudí k plánovaniu podobných dni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

A zrazu chcem a nemôžem, lebo každý deň sa nedá usmievať, keď sa ostatní mračia až sa im robia vrásky nad obočím. Pri tejto myšlienke sa mi zvráskavela celá tvár.

Išli sme na bicykloch asi 30 kilometrov. Predo mnou neznáme, za mnou okukané. Naľavo včelíny, napravo zorané polia. Hit sezóny je žltá, zelená a pôdová farba. Vraj v iných krajinách takéto čosi nevidieť.

Autá mi víria v očiach prach a vlasy pod helmou dýchajú šedé výpary. Asi to bude zo závisti. Každý nám závidí. To, že namiesto klímy dýcham miestami čerstvý vzduch a že slnko mi hreje na tvár a opaľuje ma, nepraží na mňa iba neefektne, cez okno. Tlieskam si s listami stromov pri ceste a do rytmu ich šuchotania plieskam po vlastnom „volante". Opustení kamionisti trúbia a usmievajú sa do spätného zrkadla a možno im jeden úsmev rozjasní deň, ktorý musia stráviť iba šoférovaním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dediny, cez ktoré prechádzame sú pomerne malinké a o ich existencii mnohí možno netušia. Názvy, rôzne odvodeniny- Modrovka, Lúka, Hrádok, Hôrka, Kočovce, Rakoľuby...

Toľko ticha, ľudia nikde...

U nás, v meste, by ma vytlačili z chodníka a hodili na cestu. Týmito dedinami som prešla bez toho, aby si ma niekto všimol. Všetci sú vnútri?

Schovaný, neschovaný...išla som, ale nikoho nenašla.

V tom tichu, bicykel bol ako kamión. Hukotom sme spolu preleteli.

Eva Smininová

Eva Smininová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  keď myslím....tak rozne

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu